Bezoekersadres Oudheidkamer Weststellingwerf:

Website: www.oudheidkamer-wolvega.nl
E-mail: oudheidkamer@hetnet.nl

Openingstijden:
Woensdag, donderdag en vrijdag van 13.00 – 17.00 uur en op zaterdag van 13.00 – 16.00 uur.  Tijdens de wintermaanden, oktober t/m maart is de Oudheidkamer op woensdag gesloten.  Het is ook mogelijk een afspraak te maken voor een rondleiding; neem tijdens de openingsdagen contact op met de Oudheidkamer.

Afwijkende openingstijden:
Koningsdag 27 april 2024 gesloten
Hemelvaartsdag 9 mei 2024 Gesloten

Entreeprijzen:
Kinderen tot 4 jaar gratis
Kinderen 5 t/m 12 jaar € 1,50
Volwassenen en kinderen vanaf 13 jaar €3,50.
Leden van de Vereniging Oudheidkamer Weststellingwerf hebben gratis toegang tot de Oudheidkamer.

Contributie/donatie
De contributie/donatie bedraagt slechts minimaal € 10,00 per jaar per persoon!

Bereikbaarheid:
De Oudheidkamer is vanaf het NS-station in 5 minuten lopend te bereiken. Gratis parkeergelegenheid is in voldoende mate beschikbaar. We willen u er graag op wijzen dat de Oudheidkamer niet de beschikking heeft over een lift; voor rolstoelgebruikers is dan ook alleen de collectie op de begane grond te bezichtigen. Ten behoeve van rolstoel- en rollatorgebruikers is bij de entree een rijplaat aanwezig om het hoogteverschil gemakkelijk te overbruggen.

Huisregels:
In het gehele gebouw mag niet worden gerookt. Het is niet toegestaan de tentoongestelde voorwerpen aan te raken. Voor het fotograferen van tentoongestelde voorwerpen vraagt u toestemming aan de receptie medewerker. De Oudheidkamer heeft niet de beschikking over kluisjes en dergelijke voor het bewaren van uw waardevolle spullen; voor eventueel verlies en/of diefstal kan de Oudheidkamer niet aansprakelijk worden gesteld.