De Vereniging Oudheidkamer Weststellingwerf heeft circa 400 donateurs, of liever gezegd vrienden, die met genoegen een jaarlijkse financiële bijdrage leveren om de Oudheidkamer mede in stand te houden.

Zij zijn zich ervan bewust dat het belangrijk is het erfgoed van toen en nu voor de toekomstige generaties veilig te stellen en toegankelijk te maken.

Dit is uiteraard ook de belangrijkste doelstelling van de Vereniging Oudheidkamer Weststellingwerf.

Bent u nog geen vriend van onze vereniging, maar bent u het van harte eens met onze doelstelling, wij verwelkomen u graag! U kunt zich in de Oudheidkamer aanmelden maar ook met het contactformulier op deze site.

De minimale contributie/donatie bedraagt € 10,00 per jaar.

Op vertoon van de ledenkaart kunt u de Oudheidkamer zo vaak u wilt gratis bezoeken.