De Vereniging Oudheidkamer Weststellingwerf is voor de instandhouding van de Oudheidkamer financieel afhankelijk van inkomsten uit ledencontributies, entreegelden en subsidies.

Daarnaast is een belangrijk deel afkomstig uit donaties waarvoor wij onderstaande sponsoren bijzonder erkentelijk zijn.
Wilt u meer te weten komen over de sponsoren, neem dan eens een kijkje op hun website door op de bijbehorende link te klikken.

(De opgave is in willekeurige volgorde vermeld)

SPONSERS

– TEDOC Webmanagement & Hosting, Wolvega (vanwege het gratis ter beschikking stellen van deze Website); www.tedoc.nl

– European Aerosols (Motip Dupli B.V.), Wolfraam 2,8471 XC Wolvega, European Aerosols

– Carrosseriefabriek Heiwo B.V., Industrieweg 2,8471 AD Wolvega , www.heiwo.nl

– Jan Menger Antiquair/Taxateur, Markeweg 1, 8397 GH De Blesse, tel: 0561-441509

Bent u van mening dat de naam van uw bedrijf eigenlijk niet in deze lijst zou mogen ontbreken, neemt u dan contact op met de Oudheidkamer.

Alvast onze hartelijke dank!